onsdag 4 maj 2011

Scrapbooking

Nu kommer lite bilder på kort och alster jag gjort senaste tiden.

Nedan är ett kort som är gjort genom en teknik som heter distressruta. Det var mycket kul att göra.

Här är ett kort som jag gjorde på en scrapkurs i Skänninge. Jag känner mig mycket nöjd med det kortet. Ett stilrent kort helt enkelt. Och jag tror att det genomsyrar i allt jag gör. Jag gillar stilrena kort med lagom mycket detaljer.




Här har jag gjort en påsk gåva till mina föräldrar. Lite salta pinnar i en cellofanpåse. Etiketten har jag tryckt ut i cuttlebugen.


Ett av påsk korten som jag gjort i år. Jag älskar stämpeln med kaninen. Den var så kul att måla och texten är från pysseldax. Ett företag som gör otroligt fina stämplar och texter.
Spetsen är stansad med en Martha stewart stans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar