måndag 6 februari 2012

Blomsterarrangemang mm


Denna fina klocka kunde jag inte motstå att köpa förra veckan. Den är i gammal stil och materialet är zink. Jag tycker det är så fint med den gamla stilen och tycker att det passar in så bra i vårt gamla hus. Klockan köpte jag på blomaffären i mjölby som ligger inne på gallerian.
Den funkar på riktigt också.


I söndag var jag och köpte lite blommor och av dem har jag gjort två stycken blomster arrangemang. Den ena får stå i salen och den med rosa kalanchoe får stå på köksbordet. Det blir tjusigt.


En vit kruka i gammal stil med gammelrosa kalanchoe och hjärtan på tråd blomma.



Vitlaserad cementkruka med silverblad som mönster. Hjärtan på tråd blomma och en succulent som jag tyckte liknade ett hjärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar