torsdag 5 augusti 2010

Nu är det fint!!!

Jisses vad fint det blev. Nu är mattan i köket och hallen lagd och det blev såååå fint. Nu kändes det fantastiskt att få se nåt som är färdigt på riktigt. Ja menar nu är ju golvet helt klart. alla andra moment som att ta bort skadat golv, lägga nya balkar, isolering, golvspån, spackling och så mattan är liksom färdigt. Känns skönt. Tyvärr kan jag inte visa några bilder just nu för jag har fått lämna in min mobil igen på lagning. 2 gången på 2 mån. Men nu var det andra fel.

Idag har jag varit på golv och kakelfirman och bestämt vad det blir för matta i badrummet på övervåningen och vilket kakel som vi ska ha i badrummet. Sen har jag bestämt kaklet till köket. Och så kaklet till lilla toaletten. Och så har jag nästintill bestämt vilket golv det ska va i pyssel rummet och barnens rum. PUST! Det tog ca 2 timmar. Var helt väck i skallen sen efter alla val men jag känner mig nöjd. Det kommer nog bli bra.

Bilden nedan visar golvet som ska bli i tvättstugan och lilla toaletten. Armstrong waterelite. 512-102.


Bilden nedan visar vilket golv det blir i badrummet på övervåningen.
Forbo aqualon 4852 pacific.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar