onsdag 5 maj 2010

Äntligen kan jag visa kort igen.

Äntligen har jag nu fått min mobil tillbaka så att jag kan ta kort. Lite enklare att förklara vad som händer i huset om jag har bilder på det.

Saneringsfirman var igår igen och spärrmålade övervåningen i huset. Det behövdes 2 gånger för att det skulle inte räcka annars att få bort all röklukt.
Sen så var de idag och spärrmålade hela bottenvåningen. Det luktar jätte starkt av färgen så man kan inte vara där så länge.


Bilden är tagen ifrån salen på bottenvåningen.
Man kan se ända upp till nock. Snacka om högt till tak.


Bilden är tagen i mitt pysselrum och man kan även se köket.


Salen är nu spärrmålad.



Imorgon kommer vi att träffa elektrikern för att visa vart alla uttag, kontakter , tv uttag och sånt ska sitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar