söndag 16 maj 2010

Födelsedagsfirande i dagarna tre


Imorgon fyller jag år men har redan tjuvstartat firandet:-) Igår hade jag besök av mina föräldrar och jag fick då vackra blommor och pengar. Perfekt med lite extra pengar eftersom jag ska till Ullared imorgon.

I morse så kom tre skönsjungande grabbar in och sjöng för mig. Jag fick jätte fina presenter. Bilderna nedan visar de fina presenterna jag fick av min man och mina barn.



Fint halsband i äkta silver.

Spellbinders nestabilities till min cuttle bug. (För er som inte vet vad det är så stansar det ut i papper och kartong i olika former. Används till scrapbooking)


Sen kom svärfar Arne och gav mig blommor och en vacker handgjord mjölkkanna i keramik. Hur fin som helst.

Imorgon när det är min födelsedag ska jag ju åka till ullared med jobbet så då ska jag köpa nåt roligt till mig själv! Det kommer bli kanon kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar