onsdag 7 april 2010

En tanke blir verklighet




Har länge tänkt att jag ska skapa en blogg om familjen Hedlunds liv men läget har aldrig varit det rätta. Men idag kändes det rätt. För idag kändes det som om jag hittade en slags ny energi. Steget att starta denna blogg blir verklighet.
För nästan exakt 2 månader sen inträffade något som gjorde att vi alla tappade fotfästet för en stund. Vårt hus började brinna och tragedin var ett faktum. Vi klarade oss oskadda alla fyra i familjen men spåren kommer nog finnas kvar så länge vi lever. Så just nu handlar mycket i vårt liv om branden och huset som håller på att byggas upp. Idag så kände jag en riktig lycka när jag åkte förbi huset och såg att huset börjar få ett tak. Det var sååå fint. Jag kände en stor tacksamhet till livet och att vi har haft sån tur trots allt. Men än så länge återstår mycket jobb på huset. Inte förrens i höst kommer vi kunna flytta in.

//Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar