fredag 23 april 2010

Nya stämplar

Jag har fått en hel del nya stämplar till min samling. De här fina stämplarna har min syster köpt i USA och det är så kallade clear stamps. Stämplarna i USA är betydligt mycket billigare än i Sverige.
Kunde inte motstå att prova stämplarna.




Apan och lianen på kortet är stämplade och består av 2 stämplar som är "Maskade". Man lägger dem på lager på lager men använder sig av maskning/ post it lappar för att det ska ge 3 D effekt. Väldigt pilligt men roligt. Bananen är en stämpel också. Stämpeln är målad med Pro Marker pennor (Mina favoriter just nu) ZOO skylten är stämplad och embossad med mossgrön färg.

Insidan av kortet har jag satt en spellbinder "scallop" som är utskuren i cuttlebugen och sen har jag satt dit en öljett med min nya silent setter. (Som jag för övrigt vann förra veckan i en scrapp tävling:-) ) Sen har jag stämplat en apa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar