söndag 13 oktober 2013

blommor och blad

Jag har visst fastnat på det här med foto så det får ni stå ut med ett tag framöver. Förmodligen varvat med lite pyssel, scrapbooking och inredning.
Den här gången har jag försökt att få till det med blommor och närbilder. Jag måste säga att det är rätt kul att fota nu. Jag börjar få blodad tand som det så fint heter. Denna runda med kameran är från i somras det med. Bilder som är mer aktuella kommer jag komma till inom en snar framtid. Jag vill bara hinna ifatt lite. Jag har ju typ varit i bloggpaus i ett år nu. 


Våra vackra gullvivor. Dessa har funnits i vår trädgård i generationer
och återkommer år efter år. Underbara....


Här gör jag flädersaft för första gången i mitt liv och det lär inte bli den
sista gången heller. Det var enkelt och framförallt underbart gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar