fredag 11 oktober 2013

Länge sen sist..

Jag inser att det var på tok för länge sedan jag skrev nåt här så nu får jag ta mig i kragen och rätta till dessa latheter. Börjar med att lägga in lite bilder från i somras. Jag fick en fin ny kamera när jag fyllde år så nu tänker jag att jag ska kunna bidra med lite bättre foton. Men jag behöver verkligen träna på det. Det är mycket att tänka på och jag lär mig hela tiden nya saker.  För att göra det lite lätt för mig startar jag med att träna på hus. Ja de flyttar sig liksom inte ur bild om man säger så. 

Vårt hus framifrån



tycker att vårt hus blev riktigt vackert på det här kortet. Lite herrgårdskänsla kanske...

Baksidan av huset

baksidan av huset. Samt så ser man lite av altanen.

vårt magasinshus

Den vackra stengärsgården som omger vårt hus


delar av garaget och muren...

Ja detta är en inblick hur vårt hus ser ut i dagsläget...

1 kommentar:

  1. Fina bilder på huset.. Som du säger de är tacksamma att fota eftersom de inte rör sig. Övning ger färdighet heter det ju. ;-)

    SvaraRadera